bawlar

ساخت وبلاگ

غم و غصه، عصبانیت، حسادت، خودخوری و رنجش، صدمه شدیدی به چاکراها می زند و آنها بسته می شوند. برای برقراری تعادل مجدد، باید فورا هر نوع احساس ناخوشایند خود را شناسایی و هر نوع انرژی منفی را رها کنید تا چاکراها بتوانند دوباره متعادل شوند.

bawlar...
ما را در سایت bawlar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin bawlar بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت: 21:20

 هیچکس جوابی نداد همه ی کلاس یکباره ساکت شد همه به هم دیگه نگاه می کردند ناگهان لنا یکی از بچه های کلاس آروم سرشو انداخت پایین در حالی که اشک تو چشاش جمع شده بود. لنا 3 روز بود با کسی حرف نزده بود بغل دستیش نیوشا موضوع رو ازش پرسید .بغض لنا ترکید و شروع کرد به گریه کردن معلم اونو دید و

 

bawlar...
ما را در سایت bawlar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin bawlar بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت: 21:17

در سال ۱۹۹۹ شخصی به نام دکتر ابراهیم سعی در بهینه سازی سقف های T-شکل با استفاده از مدل های ریاضی نمود. روش ارائه شده از سوی او بر اساس طراحی دال یک طرفه با تکیه گاه ساده بر اساس اصول طراحی الاستیک و روش مقاومت نهایی بنا نهاده شده بود. در سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ محققان متفاوتی تلاش های بسیاری در بهینه سازی دال های بتنی با استفاده از الگوریتم ژنتیک به انجام رساندند.

bawlar...
ما را در سایت bawlar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin bawlar بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت: 11:27

سیب زمینی شیرین معمولا به عنوان یکی میان وعده مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طعم خوبی هم می باشد، همچنین ویتامین ها، مواد معدنی و فواید سیب زمینی شیرین بسیار قابل توجه است.

 

bawlar...
ما را در سایت bawlar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin bawlar بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت: 11:25